11 October 2009

Akhirnya.........

Akhirnya ( apa yg akhirnya, baru nak start ni ).......Aku ada blog sendiri...Setelah lama MR. ARMAN (suami tercinta) suh aku create blog sendiri....Bukan takmo..cuma aku ni tak pndi sgt nak berblog nih...

Masuk hr ni dah dekat 2 bulan aku keje kt Kedah..dania (my little munchkin), mak n abah lah yang setia teman aku kt cini..ramai org tanya "Hubby mcm mana", "Hubby tak ikut ke?", "Tak sian hubby ke tinggal sensorg".....Dengan muka toya aku jawab.."Nak wat mcm mana..dua2 keje..terpaksa lah tempuh menda2 mcm ni"....tp yang sebenarnya hanya Allah je tau apa perasaan hamba-Nya ini..


Bukan senang dok jauh ni...urus anak sorg2..mana lg nak fikir makan minum (walopun tak rajin memasak) hubby kt kl..aku redah je lah....
hidup mesti diteruskan..

Lagu mesin punch card dah bunyik..masa dah time.. nk balik..kul 1.30 hubby nk balik kl..babai..

6 comments:

ummi ummu said...

bersabarlah dan bertawakallah...chewahhhh... slmt memblog k...

Suhanah Kassiron said...

mekasih atas sokongan anda!! hehehe

Arman Zakariah said...

YES! dapat jugak ayah saiko kan..kehkehe..selamat berblog ya syg..love u

Suhanah Kassiron said...

ayah mmg..pndi tol saiko..ibu2 dah terpengaruh..love u 2....muaahhss

Reeda said...

mase da time....eheks.....

raji said...

Tulisan yang baik, Tak melalut walau guna bahasa yang santai.

Post a Comment