12 October 2009

Bila perot lapar..

Bila perot. lapar..mula lah pikir mcm2..Otak dah bercelaru..Mcm2 makanan yg aku rasa nak MELANTAK..Ni baru 10% menu dr list yg teringin aku nk makan.....

  1. Char Kuew Tiow Telur Ayam DiBasuh -Sg. Dua
  2. Mee Rebus Haji Wahid - JB
  3. Terang Bulan (Apam Balik Tawau)
  4. Sate Perot Air Hitam
  5. Mee Goreng Mamak - Centre Point KK
  6. Sayap Ayam TLC -Kota Kinabalu
  7. Tom Yam Pok Tek - Cheras
  8. Portobello mushroom and Natural Cut French Fries, Carl's Jr.
  9. Sup Ani Utara
  10. Nasi Beriyani Putrajaya
  11. Eskrim Baskin-Robbins
  12. Springy-noodles, Old Town White Coffee
  13. Roti John, Taman Warisan
  14. Toast Slice + Half Boiled Eggs, Kluang Station
  15. Mee Tauhu - Tawau
  16. Yang ke lastnya ------------------> Belgian Choc Ice Blended, Coffee Bean..


Pada kwn2 aku yg baik hati..klu kesian kt aku..tlg lah deliver salah satu makanan yg aku nak kat atas tadi..SEBABNYA aku teringin sgt tahap dewa ke-18 n MALANGNYA kat Changlun takda suma ni..uwaaaaaaaaaaaaaaaa...........

5 comments:

Reeda said...

ko lupe 2 mknn feveret kte....

1. Milk Tea Pudding - Center Point KK
2. Roti gonggok - (bakery ape x ingt)

hehehe......

sentiasa teringat sayap TLC n mee goreng mamak tu...

bile pose lak teringat pulut panggang TLC yg besar dan pjg tu....x lupe gak tomyam die....

pergh meleleh.......

Suhanah Kassiron said...

iya lah weh...milk tea puding ngan roti gonggok..hingga menjilat bibir klu makan dua tu..

Sayap TLC ngan Mee goreng mamak - SUPER SEDAP!!!

Adoi...makin lapar sey...

arman said...

itu milky tea ada puding ka? kat Yoyo cafe kan? hehhehh center point tkt 3..pergh

Suhanah Kassiron said...

iya..Yoyo cafe..bule pilih mau puding atau pearl..sedapnyaaa...

Suriayati Datu Mudin said...

byk giler list kau ni.acu seronok sbb dah ade kwn sbg blogger ni.sblm ni xde.cek din pun x aktif

Post a Comment