28 October 2009

Lamanya tak mengepost

Lama betul aku tak mengepost..busy benar semenjak dua menjak ni...2 minggu lepas atuk meninggal, pastuh sambung ngan persiapan mini maha kat Changloon..Alhamdulillah Mini Maha berjalan dengan lancar..Oh ya...masa Mini Maha baru aku jupe Ijam ngan Che Din..rasa mcm tak caya bole jupe geng lama...

Habis je Mini Maha aku terus membungkus brg kat Bukit Kayu Hitam...sebabnya..Officialy mulai 1 Nov aku akan balik semula kerja kat Putrajaya..Alhamdulillah sekali lg..Tp oleh kerana sebok ngan persiapan RM 10..bos benarkan body (aku) balik ke Putrajaya mulai 26 Oktober..

Walo penat sesgt setelah mengharungi berbagai2 kejadian n cubaan sejak 2 minggu..tp aku tetap happy sebab dah dapat balik KL n tak dok jauh dah dari hubby..yahoo....

Apalah lah makna hari2 kalo takda husband kat sisi..sesungguhnya aku amat bersyukur..alhamdulillah..............................

2 comments:

Arman Zakariah said...

yay yay ibu balik....jgn kasi chance!

nora ibrahim said...

waa.... ini suami isteli aaa..... hehehehe..... tumpang semangkuk la... yay yay..... jgn bagi.......... jgn kasi lepas wan..... hehehehehe.....

Post a Comment